Μελέτη

 

Η εκπαιδευτική διαδικασία περιλαμβάνει 2 στάδια: τη διδασκαλία και τη μελέτη.

Η διδασκαλία έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, με αλλαγές στη μεθοδολογία, στα βιβλία και στην εκπαίδευση του διδακτικού προσωπικού.

Η μελέτη αντίθετα, έγκειται στην προσωπική ικανότητα του μαθητή, δηλαδή στο πόσο καλά θα προετοιμαστεί για να πάει διαβασμένος στο σχολείο. Είναι συνηθισμένο το παράδειγμα πολλών μαθητών που ενώ διαθέτουν αρκετό χρόνο για τη μελέτη τους, έχουν αξιόλογους δασκάλους και υποστήριξη από την οικογένειά τους, δεν πάνε κατάλληλα διαβασμένοι στο σχολείο. Έχει αποδειχθεί, ότι η οργάνωση, η συγκέντρωση, η διάθεση, το περιβάλλον και άλλοι παράγοντες που έχουν σχέση με τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του παιδιού, επηρεάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την ποιότητα της μελέτης του και κατά συνέπεια την αποτελεσματικότητα και την εξέλιξη του στο σχολείο.

Για τους περισσότερους γονείς, η μελέτη του παιδιού τους είναι μια εξουθενωτική εμπειρία. Σπαταλούν τον λίγο κοινό χρόνο που έχουν με το παιδί τους, αποκλειστικά με τη σχολική μελέτη και μάλιστα σε κλίμα πίεσης, αντί να συζητούν, να παίζουν και να διασκεδάζουν. Η σύγκρουση γονιού – παιδιού, στερεί από το παιδί σημαντικά συναισθηματικά εφόδια και δημιουργεί πρόβλημα στην οικογενειακή λειτουργία. Γι΄αυτό τον λόγο, το έργο των κέντρων μελέτης E - STUDYFORGENIUS είναι ιδιαίτερα σημαντικό.

Στο E - STUDYFORGENIUS αναλαμβάνουμε την ευθύνη απέναντι στην οικογένεια, να επιστρέψουμε το παιδί στο σπίτι, καλά διαβασμένο και προετοιμασμένο για την επόμενη μέρα στο σχολείο.

Έτσι το παιδί θα έχει πραγματικά ελεύθερο χρόνο στο σπίτι, για να παίξει, να ασχοληθεί με τα hobbies του και να επικοινωνήσει ουσιαστικά με την οικογένεια και τους φίλους του.

Τί κάνουμε όταν δεν έχουμε διάβασμα για την επόμενη ημέρα ή

εάν τελειώσουμε νωρίτερα τα μαθήματά μας:

Επαναλήψεις στη Νεοελληνική και Αρχαία ελληνική  Γλώσσα και στα Μαθηματικά – Φυσική

Ασκήσεις εμπέδωσης από τα συγράμματα του κέντρου μελέτης

Κάλυψη τυχόν “κενών” της σχολικής ύλης

 Ο Σκοπός μας

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης, την υιοθέτηση σύγχρονων διδακτικών μεθόδων και παιδαγωγικών προσεγγίσεων, τυχούσες αδυναμίες, μαθησιακά κενά και δυσκολίες θα εντοπιστούν εγκαίρως από το άρτια καταρτισμένο εκπαιδευτικό προσωπικό μας και θα λάβουν επαρκή μαθησιακή υποστήριξη για την άμεση κάλυψη τους.

Το Πλάνο μας

Στόχος μας και επιδίωξή μας είναι οι μαθητές μας να αποκτήσουν την υψηλή εκπαιδευτική κατάρτιση που θα τους επιτρέψει να αναπτύξουν προσωπική πρωτοβουλία, ικανότητα αυτοσυγκέντρωσης, κριτική σκέψη και μεθοδικότητα στη μελέτη, ώστε να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις καθημερινές απαιτήσεις του σχολείου.

Αξιόλογηση

Χωρίς την αξιολόγηση δεν μπορεί να υπάρξει εξέλιξη. Αυτό το γνωρίζουμε καλά στα E - STUDYFORGENIUS, γι’ αυτό αξιολογούμε το μαθητή μας καθημερινά, σε όλα τα στάδια της μελέτης του: το βαθμό προσήλωσής τους στο μάθημα, τις επιδόσεις του στη γραπτή και προφορική εξέταση, την προσαρμοστικότητα, και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Έτσι κάθε μέρα, διορθώνει τα λάθη του, καλύπτει τα κενά του και γίνεται όλο και καλύτερος μαθητής.

Ενημέρωση

Επενδύουμε και δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην πλήρη και διαρκή καθημερινη ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων για την απόδοση των μαθητών μέσω καθημερινής ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) καθώς και μέσω του τετραδίου ενημέρωσης – επικοινωνίας γονέων.

Απευθύνεται στους γονείς που:

Βάζουν προτεραιότητα την πραγματική και ολοκληρωμένη καλλιέργεια του παιδιού τους.

Θέλουν να μπουν οι σωστές βάσεις, ώστε τα παιδιά τους να κατορθώσουν να διαβάζουν μόνα τους αποτελεσματικά.

Οι επαγγελματικές τους υποχρεώσεις δε τους επιτρέπουν να ασχοληθούν, όσο θα ήθέλαν με την  καθημερινή προετοιμασία των παιδιών τους για το σχολείο.

Επιθυμούν να μελετούν τα παιδιά τους σε ένα ευχάριστο περιβάλλον υπό την εποπτεία εξειδικευμένων καθηγητών.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΓΙΑ:

Να το καθοδηγούμε στην μελέτη του

Να το διδάσκουμε «πως να μαθαίνει»

Να λύνουμε τις απορίες του

Να το παροτρύνουμε να εμβαθύνει, όχι απλώς να απομνημονεύει

Να το επιβραβεύουμε όταν ολοκληρώσει το διάβασμά του με επιτυχία

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ

Mαθαίνει τον τρόπο να διαβάζει σωστά και καθοδηγείται στην λύση χωρίς όμως αυτή να του υποδεικνύεται.

Γνωρίζει ότι είμαστε δίπλα του όταν δυσκολευτεί να το βοηθήσουμε και παράλληλα ότι δεν στεκόμαστε συνέχεια από πάνω του, εφόσον θα πρέπει να μάθει να φέρει εις πέρας το διάβασμά του. Με τον τρόπο αυτό αισθάνεται ότι του έχουμε εμπιστοσύνη και ότι θα τα καταφέρει μόνο του.

Eχει ενεργό ρόλο στη μαθησιακή διαδικασία, επιλέγοντας τις μεθόδους εκείνες που καλύπτουν τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του.

Μαθαίνεi να οργανώνει το διάβασμά του, αποκτώντας πρακτικές μελέτης χρήσιμες σε όλη του τη ζωή. Έτσι, όλοι οι μαθητές αποδίδουν ικανοποιητικά στα σχολικά τους καθήκοντα και κερδίζουν ελεύθερο χρόνο για τις δραστηριότητές τους.